مولتی متر زویی مدل ZT-300AB   یکی از معدود مولتی متر هایی است که می تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل شده و گراف تغییرات اندازه گیری خود را در تلفن همراه مشاهده یا ذخیره
کنید. حتی این امکان را در اختیار شما می گذارد بتوانید تا 4 دستگاه بلوتوثی را به تلفن همراه خود متصل کرده تا همه مقادیر اندازه گیری را به صورت یکجا مشاهده و بر روی پارامتر های آنها به صورت آنلاین عملیات محاسباتی انجام دهید.

 
 

چطور مولتی متر خود را  به تلفن همراه متصل کنیم

شما برای اتصال مولتی متر ZT-300AB   به تلفن همراه قبل از هر کاری نیاز به نرم افزار e-Bull مرتبط با تلفن همراه خود دارید. برای دانلود نرم افزار مربوطه شما با اسکن QR Code روی جعبه دستگاه خود به صفحه مربوط به دانلود نرم افزار هدایت میشوید.

جهت راحتی شما عزیزان  QR Code و لینک مورد نظر را اینجا برای شما میگذارم تا در صورت نیاز با اسکن یا کلیک کردن بر روی لینک زیر مستقیم به صفحه دانلود هدایت شوید.

QR Code برنامه e-Bull

بعد از نصب نرم افزار e-Bull در تلفن همراه خود آن را اجرا کنید، صفحه ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

c48634d0-f266-4f1d-b375-932b4ae18edf

با کلیک بر روی Visitor در پایین صفحه از شما دسترسی هایی را برای شروع به کار میخواهد، دسترسی های لازم را بدهید، وارد صفحه بعد می شوید.

در این مرحله بعد از روشن کردن بلوتوث تلفن همراه، باید بلوتوث مولتی متر خود را روشن کنید. برای این کار باید با نگه داشتن 2 ثانیه کلیدی که با دایره قرمز در تصویر زیر مشخص شده است علامت بلوتوث بر روی صفحه مولتی متر شروع به چشمک زدن میکند.

اکنون در نرم افزار e-Bull بر روی یکی از بلوتوث های کلیک کنید، نرم افزار مولتی متر هایی که بلوتوث آنها روشن است را شناسایی کرده و به شما نشان می دهد.

با انتخاب مولتی متر خود از لیست، علامت چشمک زن بلوتوث در نمایشگر مولتی مترZT-300AB ثابت شده و به معنی متصل شدن مولتی متر به تلفن همراه می باشد. در تلفن همراه وارد صفحه قبل میشود، وضعیت نمایشگر مولتی متر را به صورت مختصرمشاهده می کنید.

با کلیک بر روی منوی Management در بالای صفحه به شما این امکان را میدهد تا بتوانید نام بلوتوث مولتی متر خود را تغییر داده و یا این اتصال را به طور کامل حذف نمایید.

با کلیک بر روی مولتی متر متصل شده به تلفن همراه میتوانید جزئیات بیشتری از وضعیت در حال نمایش مشاهده کنید.

همچنین با دو بار کلیک بر روی گراف و یا نمایش مقدار اندازه گیری، میتوانید آنها را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید.

یک پاسخ

  1. سلام از فروشکاه مولتیران متشکرم که مولتیمتر عالی را بما معرفی کرد من به تمام مهندسین برق والکترونیک پیشنهاد میکنم که مولتی متر خودرا با ضمانت وکیفیت از مولتیران خریداری نمایند چون من تا کنون دودستگاه مولتیمتر خریداری کردم خدایش عالی وبدون نقص بوده 🙏

دیدگاهتان را بنویسید